Splošni pogoji podjetja NI PANIKE, servis mobilnih naprav, Simona Berdon s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo.
Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške ultrasoničnega čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila.
V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan. V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.
Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani https://ni-panike.si Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.
Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če telefonu ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.
Omogočamo možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči vrsto ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 10€.
S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, smo primorani ponastaviti telefon in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.
Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:
V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada. Na popravila, izvedena na telefonu, ki je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, LED svetil, programsko opremo, pomnilniške enote, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka “mrtva točka” ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:
RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)
RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :
RAZRED 3: dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :
Vsi LCD ekrani, katere prodajamo in nameščamo spadajo pod RAZRED 2
Garancija ni veljavna:
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Ljubljana 15.09.2018