Moje podjetje je sicer razmeroma še precej mlado, vendar se razvija in raste zelo hitro. Ne dvomim, da bo ob takem pristopu šla krivulja samo še navzgor. Zakaj sem prepričan o tem? Držim se nekaterih načel, za katera iz dneva v dan dobivam potrditve, da so pravilna. Moj cilj ni, da bi iz vsake stranke pozikušal izvleči največ denarja v najkrajšem času. Nasprotno, z vsako stranko hočem zgraditi dolgoročen, prijateljski odnos in ponuditi kvalitetno opravljeno storitev po neki razumni ceni. Moj cilj je, da vsaka stranka ki je bila v stiku z mano, ne bo v dvomih na koga se obrniti, če bo spet kdaj potrebovala podobno storitev.
Preden sem šel v ta posel, sem kar precej raziskoval in ugotovil da je ponudba storitev kar široka, vendar je vprašljiva kvaliteta, saj človek ne ve komu zaupati. Zato poizkušam biti čimbolj dostopen, če gre za krajše popravilo me lahko stranka tudi opazuje pri delu, zraven pa npr. še razložim kako prepoznati oz. ločiti kvalitetne nadomestne dele od ponaredkov. Naj bo to zaenkrat dovolj, se že veselim najinega srečanja 😉